Zašto baš ova edukacija?

Pokušavate li prodati proizvod ili uslugu ne imajući pri tome kupca na umu, nećete biti uspješni. Čak i ukoliko poznajete svoje proizvode do zadnjeg detalja i držite da ste svladali tehnike prodaje, nećete imati uspjeha u prodaji dok ne sagledate u cijelosti kupčevo iskustvo. Uvažavati osjećaje kupca i način na koji kupac donosi odluku o kupnji iznimno je važno za stvaranje dvosmjernog odnosa. Upravo je stvaranje takvog odnosa s kupcem cilj ove edukacije posebno osmišljene upravo za osobe „na prvoj crti maloprodaje“.

Do kraja ovog treninga sudionici će moći:

  • Objasniti što motivira kupca (logički i emotivno) na kupnju stvari ili korištenje usluge
  • Povezati se s kupcima, savladati prepreke te uspješno zaključiti prodaju
  • Koristiti učinkovitu tehniku postavljanja upita koja će povećati prodaju
  • Pratiti jednostavni prodajni plan od pet koraka kako bi izvukli maksimum iz svake interakcije s kupcem
Preuzmite brošuru s detaljnim informacijama
Online ili offline program?

Od nedavno ovu edukaciju nudimo kao dvotjedni online program. Iako su se offline ili tzv. In-house edukacije pokazale dobrim rješenjem u situacijama kada edukaciju pohađa više polaznika iz iste tvrtke, ovaj online program kreirali smo misleći upravo na one poslodavce koji nisu u mogućnosti okupiti sve svoje prodavače na jednom mjestu u isto vrijeme. 

Online program idealno je rješenje jer polaznici uče vlastitim tempom, mogu se vraćati na dijelove edukacije koje nisu razumjeli i ispunjavati interaktivne kvizove i vježbe kako bi lakše usvojili naučeno. 

Kakva su iskustva naših polaznika?
"Edukacija mi se jako svidjela i trudim se naučeno prakticirati svakodnevno, a rezultati ne izostaju, hvala vam puno što ste svojim znanjem i savjetima unaprijedili moje poslovanje. Te mi pružili alat za uspješnijeg prodavača."
M.V.
Što je uključeno?
  • Edukacija se sastoji od uvodnog predavanja i 5 modula. Svaki modul obrađuje jednu od stepenica uspješne prodaje:

  1. korak – Upoznaj svoj proizvod i svog kupca
  2. korak – Stvaranje prodajne prilike
  3. korak – Uskladite potrebe kupca i proizvod
  4. korak – Riješite prepreke i zaključite prodaju 
  5. korak – Postprodajni servis

Module 1 i 2 obrađujemo u prvom tjednu edukacije, a module 3, 4 i 5 u drugom tjednu. Nije moguće pristupiti svim modulima odjednom već je potrebno pratiti terminski plan edukacije. Terminski plan postavljen je na taj način kako bi polaznici bili u prilici pregledati sve video materijale, završiti vježbe (zadaće) te primijeniti naučeno tijekom tjedna. 

Moduli sadrže:

    • video predavanja koje možete pregledati neograničeni broj puta, premotavati i zaustavljati 
    • zadaće – vježbe koje vam preporučamo da radite kontinuirano kako biste bolje razumjeli naučeno 
    • kvizove znanja – koji nisu obvezni za prelazak u slijedeći modul no preporučamo vam da ih ispunjavate kako biste bolje upamtili naučeno. 
Tip edukacije:Online edukacija (video predavanja + interaktivni sadržaj)
Tehnički preduvjeti:Pristup internetu putem računala ili telefona. Email adresa s kojom vam se kreira korisnički račun na edukacijskoj platformi
Cijena: 330 € (2.486,39 kn)
Niste sigurni jeli ovo pravi način edukacije za vaše djelatnike?

Naš cilj je imati zadovoljne polaznike stoga smo omogućili pristup Uvodnom modulu ovog programa POTPUNO BESPLATNO i bez obveza. 

Kako biste dobili pristup potrebno se registrirati na linku ispod. Nakon registracije putem emaila primit ćete pristupne podatke za Online učionicu kao Demo polaznik. U Demo modu možete pogledati Uvodno predavanje i testirati okruženje učionice kako biste odlučili jeli ovakav tip edukacije za Vas ili nije. 

REGISTRIRAJ SE ZA BESPLATNI PRISTUP UVODNOM MODULU