Zašto baš ova edukacija?

Pokušavate li prodati proizvod ili uslugu ne imajući pri tome kupca na umu, nećete biti uspješni. Čak i ukoliko poznajete svoje proizvode do zadnjeg detalja i držite da ste svladali tehnike prodaje, nećete imati uspjeha u prodaji dok ne sagledate u cijelosti kupčevo iskustvo. Uvažavati osjećaje kupca i način na koji kupac donosi odluku o kupnji iznimno je važno za stvaranje dvosmjernog odnosa. Upravo je stvaranje takvog odnosa s kupcem cilj ove edukacije posebno osmišljene upravo za osobe „na prvoj crti maloprodaje“.

Do kraja ovog treninga sudionici će moći:

  • Objasniti što motivira kupca (logički i emotivno) na kupnju stvari ili korištenje usluge
  • Povezati se s kupcima, savladati prepreke te uspješno zaključiti prodaju
  • Koristiti učinkovitu tehniku postavljanja upita koja će povećati prodaju
  • Pratiti jednostavni prodajni plan od pet koraka kako bi izvukli maksimum iz svake interakcije s kupcem
Online ili offline program?

Od nedavno ovu edukaciju nudimo kao dvotjedni online program. Iako su se offline ili tzv. In-house edukacije pokazale dobrim rješenjem u situacijama kada edukaciju pohađa više polaznika iz iste tvrtke, ovaj online program kreirali smo misleći upravo na one poslodavce koji nisu u mogućnosti okupiti sve svoje prodavače na jednom mjestu u isto vrijeme. 

Online program idealno je rješenje jer polaznici uče vlastitim tempom, mogu se vraćati na dijelove edukacije koje nisu razumjeli i ispunjavati interaktivne kvizove i vježbe kako bi lakše usvojili naučeno. 

Kakva su iskustva naših polaznika?
Što je uključeno?
  • Edukacija se sastoji od uvodnog predavanja i 5 modula. Svaki modul obrađuje jednu od stepenica uspješne prodaje:

  1. korak – Upoznaj svoj proizvod i svog kupca
  2. korak – Stvaranje prodajne prilike
  3. korak – Uskladite potrebe kupca i proizvod
  4. korak – Riješite prepreke i zaključite prodaju 
  5. korak – Postprodajni servis

Module 1 i 2 obrađujemo u prvom tjednu edukacije, a module 3, 4 i 5 u drugom tjednu. Nije moguće pristupiti svim modulima odjednom već je potrebno pratiti terminski plan edukacije. Terminski plan postavljen je na taj način kako bi polaznici bili u prilici pregledati sve video materijale, završiti vježbe (zadaće) te primijeniti naučeno tijekom tjedna. 

Moduli sadrže:

    • video predavanja koje možete pregledati neograničeni broj puta, premotavati i zaustavljati 
    • zadaće – vježbe koje vam preporučamo da radite kontinuirano kako biste bolje razumjeli naučeno 
    • kvizove znanja – koji nisu obvezni za prelazak u slijedeći modul no preporučamo vam da ih ispunjavate kako biste bolje upamtili naučeno. 
Tip edukacije:Online edukacija (video predavanja + interaktivni sadržaj)
Tehnički preduvjeti:Pristup internetu putem računala ili telefona. Email adresa s kojom vam se kreira korisnički račun na edukacijskoj platformi
Cijena: 2.500 kn (331,81 €) / za više polaznika iz iste tvrtke 20% popusta
AKCIJA svi upisani polaznici jesenskog turnusa do 10.11.2022. ostvaruju pravo na GRATIS online predavanje po izboru (Neverbalna komunikacija ili Visual Merchandising)
Niste sigurni jeli ovo pravi način edukacije za vaše djelatnike?

Naš cilj je imati zadovoljne polaznike stoga smo omogućili pristup Uvodnom modulu ovog programa POTPUNO BESPLATNO i bez obveza. 

Kako biste dobili pristup potrebno se registrirati na linku ispod. Nakon registracije putem emaila primit ćete pristupne podatke za Online učionicu kao Demo polaznik. U Demo modu možete pogledati Uvodno predavanje i testirati okruženje učionice kako biste odlučili jeli ovakav tip edukacije za Vas ili nije. 

REGISTRIRAJ SE ZA BESPLATNI PRISTUP UVODNOM MODULU