Pokušavate li prodati proizvod ili uslugu ne imajući pri tome kupca na umu, nećete biti uspješni. Čak i ukoliko poznajete svoje proizvode do zadnjeg detalja i držite da ste svladali tehnike prodaje, nećete imati uspjeha u prodaji dok ne sagledate u cijelosti kupčevo iskustvo. Uvažavati osjećaje kupca i način na koji kupac donosi odluku o kupnji iznimno je važno za stvaranje dvosmjernog odnosa. Upravo je stvaranje takvog odnosa s kupcem cilj ove edukacije posebno osmišljene upravo za osobe „na prvoj crti maloprodaje“.

Do kraja ovog treninga sudionici će moći:

  • Objasniti što motivira kupca (logički i emotivno) na kupnju stvari ili korištenje usluge
  • Povezati se s kupcima, savladati prepreke te uspješno zaključiti prodaju
  • Koristiti učinkovitu tehniku postavljanja upita koja će povećati prodaju
  • Pratiti jednostavni prodajni plan od pet koraka kako bi izvukli maksimum iz svake interakcije s kupcem

Ova edukacija provodi se ovisno o potrebama klijenta kao: 

  1. In-house edukacija – u vašem prostoru, predviđeno za veći broj polaznika
  2. Dvotjedni Online edukacijski program – prikladan za manji broj polaznika i u situacijama kada je teško okupiti prodavače na jednom mjestu. Online program omogućuje polaznicima učenje vlastitim tempom.