Može li proizvod biti preskup i kako prevladati tu prepreku u prodaji?

Koliko često od svojih kupaca čujete – “To je preskupo!” ili “Čini mi se da taj proizvod ne vrijedi tih novaca!” 

A koliko puta od svojih prodavača čujete – “Nećemo to moći prodati po toj cijeni” ili “Ako ne ponudimo popust to nitko neće kupiti!”

Niti jedan proizvod nije preskup ako njegova vrijednost nije podcijenjena od strane kupca. 

Kako prevladati tu prepreku učimo zajedno u online edukaciji koja će dati odgovore na slijedeća pitanja:

  1. Zašto je cijena najčešća prepreka u prodaji?
  2. Što je vrijednost i kako ju prezentirati kupcu?
  3. Zašto neki proizvodi loše reagiraju na povećanje cijene?
  4. Kako prodavači sami prizivaju prigovore na cijenu?
  5. Može li vaša cijena biti i preniska? 
  6. Kako naučiti prodavati skuplje proizvode i koju tehniku koristiti?
  7. Što je kriterij odluke kupca?
  8. Kako prodavati kupcima koji se fiksiraju na cijenu?
Što vam ova edukacija donosi?

Ako ste vlasnik online ili fizičke trgovine ili poslovođa:

  • naučit će vas razumjeti vaše kupce i kako reagiraju na cijenu
  • dat će vam alate koje možete podučiti svoje trgovce kako bi prodavali skuplje proizvode 
  • razumjet ćete zašto vaši prodavači oklijevaju ponuditi skuplje proizvode i kako promijeniti taj mindset

Ako ste prodavač:

  • naučit ćete tehniku prodaje skupljih proizvoda
  • proširit će vam vidike kad je u pitanju cijena i vrijednost za kupca
  • olakšat će vam prodaju i poboljšati rezultate