Sveobuhvatan program za radnike maloprodaje i poslovođe koji kroz 6 dana intenzivnog treninga stvara maloprodajne specijaliste koji će nakon programa vješto prepoznavati kupčeve potrebe, primjenjivati dokazane prodajne tehnike za povećanje prodaje i razvijanje dugoročnih odnosa s kupcima te kreirati i analizirati planove prodaje svojih trgovina.
Program uključuje 3 modula:
Pokušavate li prodati proizvod ili uslugu ne imajući pri tome kupca na umu, nećete biti uspješni. Čak i ukoliko poznajete svoje proizvode do zadnjeg detalja i držite da ste svladali tehnike prodaje, nećete imati uspjeha u prodaji dok ne sagledate u cijelosti kupčevo iskustvo. Uvažavati osjećaje kupca i način na koji kupac donosi odluku o kupnji iznimno je važno za stvaranje dvosmjernog odnosa. Upravo je stvaranje takvog odnosa s kupcem cilj ove edukacije posebno osmišljene upravo za osobe „na prvoj crti maloprodaje“.
U samoj srži ovog treninga, sudionici će korak po korak naučiti prakticirati dokazano učinkovite tehnike postavljanja upita koje se mogu primijeniti odmah te u svakoj prodajnoj situaciji. Ova snažna prodajna tehnika sastoji se od postavljanja pravih pitanja u pravo vrijeme i to na točno određeni način. Ovaj model upita, omogućuje prodavaču da vodi kupca profesionalno i samouvjereno kroz kupovno iskustvo.
Sudionici će naučiti kako strukturirati prodajni razgovor u kojem se kupac osjeća ugodno znajući da će njegove potrebe biti uvažene. U isto vrijeme, sudionici će naučiti kako razviti tehnike koje će im omogućiti izgradnju dugotrajnih odnosa s kupcima, kako prilagoditi svoj komunikacijski stil, razviti povjerenje i istinsku lojalnost kupca koja rezultira ponovnim dolaskom.
Uvod: Povezivanje prodaje sa kupovnim iskustvom
Korak 1: Poznaj svoj proizvod i svog kupca
Korak 2: Stvorite priliku
Korak 3: Uskladite potrebe kupca i proizvod
Korak 4: Riješite prepreke i zaključite prodaju
Korak 5: Postprodajni servis
Tehnike naučene kroz ovaj modul omogućit će polaznicima bolju interakciju s kupcima, emitirati energiju i predanost te koristiti pozitivne fraze kako bi uspostavili smislenu vezu s kupcima te generalno poboljšali osobne komunikacijske vještine. Sudionici će naučiti kako se nositi sa izazovnim kupcima na način da stvore povjerenje i očuvaju odnose.
Ciljevi treninga:
5. Dio – Interakcije visokog intenziteta
Dvije tehnike „razvodnjavanja“ situacije
Primjena i vježba
Zadnji modul programa edukacije usmjeren je voditeljima prodavaonica, odnosno vlasnicima prodavaonica. Sudionici će korak po korak naučiti kako izraditi prognozu prodaje za svoje prodavaonice. Nakon toga, koristeći prognozu prodaje, naučit ćemo kako izraditi detaljan strateški prodajni plan. Ovaj prodajni plan uključivat će konkretne strategije kao i specifične načine povećanja prodaje. Na kraju ove edukacije sudionici će imati izrađen cjelovit strateški plan prodavaonice koji uključuje sve raspoložive resurse.
Različite praktične vježbe kroz program dizajnirane su kako bi pomogle sudionicima analizirati i prognozirati osnovne prodajne veličine za njihovu prodavaonicu kao i ključne pokazatelje uspješnosti. Kada su oni postavljeni, sudionici će moći planirati korektivne radnje te koristiti posebne taktike kako bi poboljšali opću uspješnost prodavaonice. Dodatno, program uključuje nekoliko obrazaca koji se mogu primjenjivati u praksi i nakon treninga.
Na kraju ovog modula sudionici će moći:
4. Dio – Prodajni plan u akciji