Svaka osoba u prodajnoj industriji može imati koristi od ovog treninga, no on je primarno orijentiran prodavačima u maloprodaji te njihovim voditeljima.

Tehnike naučene kroz ovaj trening omogućit će prodavačima bolju interakciju s kupcima, naučiti ih kako emitirati energiju i predanost te koristiti pozitivne fraze kako bi uspostavili smislenu vezu s kupcima te generalno poboljšali osobne komunikacijske vještine. Sudionici će naučiti kako se nositi sa izazovnim kupcima na način da stvore povjerenje i očuvaju odnose.

Do kraja ove edukacije sudionici će moći:

  • Povezati ono što je vrijednost za kupca sa osobinama uspješnog prodavača
  • Objasniti značaj dobrog prvog dojma
  • Demonstrirati govor tijela koji pozitivno utječe na ostale
  • Objasniti kako tenzije dolaze od emocija
  • Razviti dvije različite tehnike „razvodnjavanja“ situacije

Ova edukacija provodi se kao in-house program te trenutno nije dostupna u online formi. Ukoliko ste zainteresirani za ovu temu molimo kontaktirajte nas