Za početak, upitajte se: DOdajete li vi ili PROdajete? Bilo da se nalazite u prehrambenoj industriji, prodajete namještaj ili čak prodajete usluge poput banke ili telefonije, sve prodavače veže jedno – pružanje usluga prodaje njihovom kupcu ili korisniku. 

Uzmimo primjer prodavaonice audio i video opreme. Kupac dolazi fizički u prodavaonicu i temeljem prethodnog online istraživanja traži vrlo specifičan model slušalica. Vi kao zaposlenik prodavaonice brzo pronalazite proizvod i provodite kupoprodajnu transakciju. Kupac je zadovoljan kupljenim proizvodom, a vi ste sretni jer ste relativno jednostavno prodali skupocjene slušalice. 

No, jeste li ih zaista prodali? Ili možemo reći kako ste ih samo dodali?

U ovom primjeru Internet obavlja uslugu prodaje i pružanja svih potrebnih informacija kupcu prije negoli je došao u prodavaonicu, dok vi kao prodavač obavljate samo transakciju i dodavanje proizvoda. Iako je online prodaja u današnje vrijeme sve zastupljenija, kupci će i dalje dolaziti u fizičke prodavaonice i to samo iz tri razloga –  kako bi dobili vrhunsku uslugu prodaje, relevantne informacije od stručnjaka, te pomoć prilikom izbora.

Tu na scenu stupate Vi 🙂

Pružanje iznimnih usluga kupcima  automatski izaziva povećanje prodaje. Dobri prodavači znaju primijeniti specifične tehnike kako bi saznali potrebe kupca i usmjerili prodajni razgovor prema konačnom rezultatu koji je pozitivan i za kupca i za prodavača.

No, ako je prodavač vođen samo željom da proda proizvod, bez da je siguran da je upravo taj proizvod ono što je kupcu potrebno, prodaja će biti kratkog vijeka. Kupcima želite pružiti vrhunsku uslugu prodaje i želite prodati proizvod s kojim će oni, u konačnici, biti zadovoljni, a vi ćete razviti lojalne kupce. 

Ukoliko želite saznati što motivira kupce (logički i emotivno) na odluku o kupnji, kako savladati prepreke i uspješno zaključiti prodaju, te kako koristiti učinkovitu tehniku postavljanja pitanja koja će vam osigurati lojalne kupce, kroz naš novi online program 5 stepenica uspješne prodaje učimo Vas kako pratiti jednostavni prodajni plan od 5 koraka koji vam omogućuje da postignete maksimum iz svake interakcije s kupcem. 

 

Leave a comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)